A nyulat a magazin elso muveszeti vezetoje,Art Paul tervezte meg.Sajat
szavaival elve azert valasztotta mert " humoros asszociaciokat kelt a
szexualitassal kapcsolatban " valamint "vidam es jatekos".
Az elso vazlatokon a nyuszi sokkal rajzfilmszerubb volt,tetotol talpig
meg jelent,oltonyt viseltvagy hazikabatot.Sajat bevallasa szerint
Paul korulbeul egy fel orat foglalkozot vele.
Agyafurt marketing strategia valtoztatta at a nyul figurat a stilus azonnal
felismerheto szimbolumava.1959-ben mar olyan ismert vol,hogy New Yourk
Reader elkuldhetett egy PlayBoy levelet ugy,hogy a nyuszifejes logo volt az egyetlen cimzes.
A PlayBoy nyuszi logojan nem dolgoztak nagyon sokat,fel ora alatt kesz
szuletett meg!
Mindent vegignezve a PlayBoy rendkivul szereny korulmenyek kozot indult.
Az elso szamot szinte teljes egeszeben Hefner irta a chicago-i Hyde
Parkban levo lakasa konyhajaban.Mikozben a magazint jelkepezo
lehetseges figurat kereste,egy nyulat kepzelt el ,hiszen a nyulnak humoros, szexualis atvitt kifinomult izles erzekeltetese miatt kerult ra.
Hef mar csak azert is a nyul figurajat valasztotta,hogy jol megkulonbosztetove tegye a PlayBoy-t az Esquire-tol es a The Ney Yorker-tol, ahol ferfiakat hasznaltak szimbolumkent.
Art Paul , a PlayBoy elso muveszeti igazgatoja , aki a logot rajzolta igy vallott errol: " Ha tudtam volna , hogy ennyire fontos szerepe lesz kessob a kis nyuszinak,valoszinu,hogy szamtalanszor ujrarajzolom,hogy meggyozodjek,ez igy bisztosan jo lesz.Igy azonban csak egyetlen rajzot keszitettem,es ez pont az lett amiire szuksegunk volt. Fel oraba telt az egesz."
Egy par kep: